حملات انكار سرويس اعتبار شركت ها را از بين مي برند

حملات انكار سرويس اعتبار شركت ها را از بين مي برند

تاریخ ایجاد

شماره: IRCNE2015032455
تاريخ: 1/05/94

محققان امنيتي كسپراسكاي اظهار داشتند كه مديران كسب و كارها مي ترسند تا به علت وقوع حملات انكار سرويس، مشتريان خود را از دست بدهند و از طرفي نگران هزينه مقابله با تهديدات نيز مي باشند.
در مطالعه اي كه توسط محققان شركت امنيتي كسپراسكاي با همكاري B2B International انجام شده است مشخص شد 26 درصد از شركت ها بر اين باور هستند كه اين مشكلات در نتيجه اثرات بلند مدت حملات سايبري به وجود مي آيد و آن ها در دراز مدت مشتريان خود را از دست مي دهند.
23 درصد اظهار داشتند كه حملات انكار سرويس مي تواند باعث از بين رفتن اعتبار و آبرويشان شود و 19 درصد معتقدند خطر از دست دادن مشترياني كه قادر به دسترسي به سرويس نمي باشند بزرگترين تهديد براي كسب و كارها به شمار مي آيد.
محققان اعلام كردند كه تنها 37 درصد از شركت هايي كه مورد مطالعه قرار گرفته اند در حال حاضر مجهز به ابزاري براي مقابله با حملات انكار سرويس توزيع شده مي باشند.
در اين تحقيق مشخص شد كه اكثريت شركت هاي تلكام، تجارت الكترونيك، صنعتي و ابزارآلات نگران از دست دادن اعتبار و آبرو در نتيجه حملات انكار سرويس مي باشند در حالي كه شركت هاي مهندسي و ساختماني بيشتر نگران هزينه هاي پياده سازي و نگهداري سيستم هاي پشتيبان هستند.

برچسب‌ها